Diş Buğdayı Pasta Tarifi

9 Nisan 2013 Salı günü yazıldı.

Diş Buğdayı Pasta Tarifi
Malzemeler
1 tane Hazır pandispanya
Hazır pasta kreması
Çilek
Muz

Lokumlu şeker hamuru
4 tane sade lokum
2 yemek k. mısır nişastası
2 yemek k. pudra şekeri

Keki ıslatmak için
Portakal suyu (isteğe göre değişebilir)


Yapılışı
Lokumlu şeker hamuru: 4 tane sade lokumu elimle yogurdum 2 yemek k. mısır nişastası, 2 yemek k. pudra sekerini azar azar ilave ettim istedigim kıvama gelince streçle sarıp lazım olduğunda pudra şekeriyle açtım pastamı kapladım. istege göre gıda boyasıyla renklendirilebilir.
Pasta: 1 tane hazır pandispanyayı keskin bir bıçakla diş şeklinde kestim ikiye böldüm keklere taze sıkılmış portakal suyuyla ıslattım arasına dr oetker pasta kremasını tarifine göre hazırladım yarısının içine 10 ufak dilimlenmiş çilek ve yarım muz koyup birinci katını kapladım ikinci katını üstüne bırakıp kalan pasta kremasını kapladım sonra şeker hamurumu acıp üzerini kapladım damla cikolatayla göz yaptım zaten süsleme tamamen hayal gücüne kalmış o gunde pazar günü olduğu için her yer kapalıydı elimin altındakileriyle idare ettim. Afiyet olsun.

Tarifi bizimle paylaştığı için "Başak Koç'a" teşekkür ederiz.

Hiç yorum yok: