Pancar Salatası Tarifi

13 Aralık 2013 Cuma günü yazıldı.

Pancar Salatası Tarifi
Malzemeler
4 adet patates
kırmızı pancar
1 su bardağı zeytinyağ
1 su bardağı süzme yogurt
1 limon
2 adet havuç
tuz, karabiber
İstege göre yeşillikler kıvırcık, maydonoz kullandım
1 çay bardağı konserve mısır

Yapılışı
Pancar haşladıktan sonra rendeleyip zeytinyağı, limon, tuz katıp bırakıyorum. Patatesi haşlayıp eziyorum süzme yoğurt, tuz ve karabiber katıyorum. Havucu rendeleyip zeytinyağı, limon, tuz ekliyorum. Kalıbın en altına pancar ortaya patetes en üste havuç bırakıp sıkıca bastırıyorum. Ters çeviriyorum Kenarlarınada evde hangi yeşillikler varsa onlarla ben kıvırcık ve marul kullandım. Pancarların en üstünede mısır bırakıp servıs ettim. Afiyet olsun.

Tarifi bizimle paylaştığı için  Nuran Yurtoglu Çiğdem'e teşekkür ederiz.

Hiç yorum yok: