Kupda Kadayıflı Tavuk Göğsü Tarifi

1 Mart 2013 Cuma günü yazıldı.

Kupda Kadayıflı Tavuk Göğsü Tarifi
Malzemeler
250 gr. kadayıf (ben taze kadayıf kullandım)
1 su bardağı şeker
yarım su bardağı sıvıyağ
1 bardak ceviz

Tavuk göğsü için
1 lt.süt
125 gr. margarin
3 kahve fincanı un
1,5 su bardağı toz şeker
damlasakızı (ben kullanmadım)

Yapılışı
Önce tavuk göğsünü pişir bir kenara koy ılımaya bırak. Sonra kadayıfları fırınde pembeleştir
Pembeleşen kadayıfları bir tavanın içine al üzerine sıvıyağını şekerini ve cevizini ilave et orta hararetli ateşte hepsini kavur.
Daha sonra kavurduğumuz kadayıfı bir borcam tepsiye (yarısını) yay. Üzerine tavuk göğsünü yayüstüne diğer kalan kadayıfı yay.
Soğumaya bırak.Soğuduktan sonra servis yap. Afiyet olsun.Herkese şiddetle tavsiye ediyorum. Ben bu sefer kupta yaptım. Sırayla bir kadayıf bir tavuk göğsü görüntü bile şahane deneyin.

Hiç yorum yok: