Tencere Keki Tarifi

26 Kasım 2013 Salı günü yazıldı.

Tencere Keki Tarifi
Malzemeler
3 yumurta
1 su bardağı şeker
1,5 su bardağı un
1 çay bardağı su
1 kabartma tozu

Kreması için
1 bardak un
1 bardak şeker
3 bardak süt
1 vanilya

Üzeri için
1 Paket krem şanti

Çikolata sosu için
1 paket kakao
1 kaşık un
Yarım çay bardağı şeker
1 su bardağı süt

Yapılışı
Kek hamurunu yapıp yağlı tencereye koydum daha büyük bir tencereye yarıdan az su koydum kek tenceresini su olan tencereye koydum ve su tenceresinin üzerine havlu örtüp kapağını kapattım kısık ateşte 15 - 20 dakika pişirdim keki 3'e böldüm arasına pişirip soğuttuğum kremayı sürdüm üzerine krem şanti ve süslemesinede pişirip soğuttuğum çikolata sosu. Afiyet olsun.

Not: Kremayı ve çikolata sosunu soğutma aşamasında kıvamını ayarlamak için süt ilave ettim.

Hiç yorum yok: